بازدید 14197

برترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال 2020  

در دکوراسیون منزل رنگهای خنثی باظاهری زیبا و سایه های روشن هستند و مهمتر اینکه این رنگ ها خیلی شلوغ نیستند. اگر به دنبال یک تغییر اساسی و البته زیبا در دکوراسیون داخلی منزل خود در عین سادگی هستید، رنگ های خنثی گزینه ی مناسبی نیستند.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 30 September 2020

استفاده از رنگ های خنثی

در دکوراسیون منزل رنگهای خنثی با ظاهری زیبا و سایه های روشن هستند و مهمتر اینکه این رنگ ها خیلی شلوغ نیستند. اگر به دنبال یک تغییر اساسی و البته زیبا در دکوراسیون داخلی منزل خود در عین سادگی هستید، رنگ های خنثی گزینه ی مناسبی نیستند چرا که این رنگ ها همان رنگ سفید با تناژهایی از رنگهای سرد و گرم هستند. مثل رنگ های خاکستری و بژ. ما حدس میزنیم که در سال ۲۰۲۰ رنگهای خنثی با تناژ گرم نقش اصلی را بازی خواهند کرد در عین حال رنگ های خنثی با تناژ سرد در پس زمینه ی اینها قرار میگیرند. البته قدرت دکوراسیون داخلی خنثی را دست کم ‌نگیرید. زیرا یک انتخاب عالی برای دیوارهها و همچنین مبلمان و تخت خواب ها هستند.

مخمل

برترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال 2020 

شاید جنس مخمل مورد علاقه ی هرکسی نباشد، اما در سال ۲۰۲۰ یک ترند به حساب می آیند. درواقع پارچه های مخملی ترکیبی عالی از راحتی و تجمل هستند. بیشتر مردم وقتی کلمه ی مخمل را می شنوند پارچه های مخملی قرمز قدیمی را به یاد می آورند. اما امسال و سال های آینده طراحان دکوراسیون داخلی به فراوانی از این پارچه در طرح های خود استفاده خواهند کرد؛ بخصوص برای مبلها.همچنین امسال تنوع رنگی این پارچه بیشتر از همیشه است مثل آبی مخملی، صورتی، نارنجی مایل به قهوه ای و ... .

دکوراسیون داخلی سیاه و سفید

برترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال 2020 

رنگهای سیاه و سفید آغاز و پایان طیف رنگی است. آنها به معنای واقعی کلمه نمیتوانند تضاد واضحی بین رنگ ها باشند. درواقع آنها برخورد تاریکی و روشنایی هستند که خالق آن طراحان دکوراسیون داخلی هستند. میلیون ها روش برای آوردن این تضاد رنگی در دکوراسیون خانه  وجود دارد مثل صندلی ها و مبلهای به رنگ مشکی، کوسن های سفید، طرح ها و نقش های زیگزاگی، سرامیک های سیاه و سفید. 

نقوش هندسی

برترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال 2020 

استفاده از الگوهای هندسی سالهاست که روند افزایشی داشته اند، به گونه ای که شما میتوانید در هر مکانی آنها را پیدا کنید. مشکلی که امروزه در مورد اشکال و نقوش هندسی وجود دارد این است که میتواند آنها را حتی بر روی فنجان ها، دفترچه یادداشت، کاغذ دیواری، کاناپه ها، تخت خواب، نقاشی ها، کف زمین، و خیلی از آیتم های دیگر مشاهده کرد. درواقع استفاده از آنها خیلی آسان است و البته به زودی هم قرار نیست استفاده کردن از آنها منسوخ شود. به همین دلیل در سال ۲۰۲۰ همه چیز درباره ی تعادل هندسی خواهد بود. میتوان از سرامیک های با نقوش هندسی برای سرویس های بهداشتی استفاده کرد. ویا از کاغذدیواری با خطوط هندسی نازک برای دکوراسیون داخلی

تخت خواب های دارای سایه بان

برترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال 2020 

یک چیز عالی، لوکس و راحت در باره ی تخت خواب های دارای سایه بان وجود دارد. بسیاری از ترندهای ۲۰۲۰ درواقع بازگشت به گذشته است و درمورد تخت خواب های دارای سایه بان این مورد صدق میکند. یکی از نکات شگفت انگیز در مورد تخت خواب های سایبان دار این است که محیطی آرام را به اتاق وارد میکند. این تخت خواب ها در هر اتاقی زیبا می شوند. اما بایستی اندازه و قاب تخت را در نظر بگیرید تا جلوی سنگین شدن فضا و خفگی را بگیرد. برای سایبان میتوانید از پارچه هایی با سبک های دلخواه انتخاب کنید اینکار میتواند تخت خواب معمولی شما را به تخت خوابی مجلل تبدیل کند. 

طراحی بیوفیلی(زیستگرا)

برترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال 2020 

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک بیوفیلی نوعی روند جدید است که درواقع عناصری انسانی و طبیعی را در هم ادغام میکند به طوری که به نظر نمیرسد ساختگی باشد. در چند سال اخیر، کشور ما با تغییرات آب و هوایی و پایداری دست و پنجه نرم میکند. برای همین بسیاری از صاحبان املاک میخواهند دکوراسیون منزل خود را با عناصر ارگانیک کامل کنند برای همین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی به این موضوع توجه کرده اند. برای مثال چوب های بازیافتی میتوانند برای تولید صندلیها، میزها، پوشش کف مورد استفاده قرار بگیرند درحالی که گیاهان میتوانند به زیبایی ارگانیک خانه سما کمک کنند درحالی که خانه ای تمیز و سازگار با محیط زیست را توسعه می دهند. سال ۲۰۲۰ بیشتر درباره ی بازگشت به طبیعت است.

رنگهای مورد علاقه خانم ها در دکوراسیون داخلی منزل

برترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال 2020 

شرکت های دکوراسیون داخلی منزل از سال 2019 تا به حال شروع به وارد کردن رنگ هایی که با روحیه ی زنان سازگاری بیشتری دارد کرده اند. در سال 2020 هم طیف رنگی صورتی وارد عرصه ی دکوراسیون داخلی شده است. سرخابی، قهوه ای مایل به قرمز، خاکستری مایل به قهوه ای و دیگر طیف های این رنگ در دکوراسیون خانه به سبک مینیمال با رنگ های ملایم زیبا می شود.

کاغذ دیواری گلدار

برترین ترند های دکوراسیون داخلی در سال 2020 

پارچه ها و کاغذ دیواری های گلدار از دیگر روندهای طراحی معاصر در دکوراسیون مدرن و نیز دکوراسیون کلاسیک است که در سال 2020 به آنها وجه خاصی شده است. این نوع کاغذ دیواری و پارچه ز زمان های دور وجود داشته است. اما تفاوت چشمگیری بین دکوراسیون داخلی با پارچه ها و طرح های گل دار با کاغذ دیواری های صورتی قدیمی که در خانه ی مادربزرگ ها دیده می شود وجود دارد. از قدیم کاغذ دیواری های گلدار همیشه زیبا بوده اند. امروزه کاغذ دیواری های گلدار در سایزها و رنگهای مختلف گل ها وجود دارند. استفاده از رنگ های متضاد جذابیت خاصی را به همراه دارد مثلا استفاده از رنگ زرد به عنوان پس زمینه وگل های به رنگ متضاد آن حتما دیوار شما را بیشتر به نمایش می گذارد.

کاشی های تزئینی در دیوار آشپزخانه 

یکی از راه هایی که به کمک آن می توان دکوراسیون آشپزخانه و دکوراسیون سرویس های بهداشتی را به روز نگه داشت استفاده از کاشی های تزیینی مناسب و با طرح و رنگ های سرزنده است. در سال 2020 استفاده از کاشی های با طرح های برجسته و رنگ های پر جنب و جوش رایج شده است.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل و مشاهده نمونه کارها به سایت شرکت دکوراسیون داخلی نماسبز مراجعه فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست